Er der betingelser gældende for enkeltprodukter eller ydelser, ses de under de enkelte afsnit på denne side.
Betalingsbetingelser
Der er en række betingelser der skal være opfyldt før vi kan gå ind og prismatche op til 130% på et tilbud, dem kan du læse nedenfor.
Gælder kun forsvarligt og lovmæssigt kørende biler.
Gælder IKKE bugsering af havareret køretøj.
Hente/bringe service skal bestilles ved tidsbestilling.
Bilen skal som udgangspunkt afleveres på samme adresse som vi afhenter den, medmindre andet oplyses ved tidsbestilling
Ved aflevering af afhentede køretøj bedes du være klar til afregning af faktura. Vi har mulighed for kortbetaling, Mobilepay samt bankoverførsel på afhentningstedet.
Køretøjet transporteres kun til et Autohuset Fyn værksted.
Køretøjet skal befinde sig på Fyn.
RYGNING FORBUDT! Der opkræves kr. 5000,- svarende til maksimal selvrisiko ved rygning i lånebilen.
KÆLEDYR FORBUDT! Af hensyn til allergikere er alle vores lånebiler der kæledyrsfri.
Mad og drikkevarer frabedes.
Lånebilen bedes afleveret i samme stand som ved udlevering.
Lånebilen skal altid afleveres optanket efter aftale (benzin blyfri 95), og der bedes medbragt kvittering for dette. Ved manglende optankning opkræves gebyr jvf. lånebilskontrakt.
Selvrisiko kr. 5.000,- ved buler og andre skader.
Det udlånte køretøj skal afleveres senest om morgenen kl. 08.30 efter værkstedets klarmelding af kundebil. Ved for sen aflevering opkræves gebyr på 300,- pr. påbegyndt døgn.
Køretøjet må kun føres af de på låneaftalen anførte bruger(e). Låneaftalen skal medbringes under kørsel i låneperioden.
Ved akut nedbrud uden for åbningstiden, se da oplysninger på låneaftale vedr. autohjælp.
Det udlånte køretøj må ikke fremlejes eller benyttes til motorsport, og må kun anvendes til kørsel i Danmark.
Låner er ansvarlig for alle parkerings- og trafikforseelser i låneperioden, samt at det udlånte køretøj tilbageleveres i samme stand som modtaget.
Afleveres nøglen uden for værkstedets åbningstid, er låner ansvarlig for udlånte køretøj samt nøgler, indtil værkstedet åbner.
Almindelig vedligeholdelse påhviler Autohuset Fyn.
Ved misbrug af køretøjet feks. afmontering af speedometerkabel, tørkørsel for vand/olie mv. opkræves et beløb svarende til maksimal selvrisiko (kr. 5000,-) .
Omfattet af garantien
Ikke omfattet af garantien
For at kunne benytte sig af vores mobilitetsservice, skal du være fast kunde hos os og overholde alle serviceeftersyn.
Overskrider du serviceintervallet, bortfalder din ret til gratis mobilitetsservice.
Finder vi fejl/defekter i løbet af et værkstedsbesøg der bør udbedres, skal disse også udbedres for at din mobilitetsservice er gældende.
Vores mobilitetsservice dækker Danmark. Uden for landets grænser dækker SOS International alle nødsituationer. Husk at forhøre dig via dit forsikringsselskab om de er en del af Rødt kort-ordningen, samt at medbringe kortet fra dit forsikringsselskab ved udlandsrejser.
Vores mobilitetsservice dækker ikke afhentning af bilen til planlagte eftersyn eller reparationer, eller hvis driftsstoppet er selvforskyldt. Det kan fx være, hvis der er sket ændringer på bilen eller motoren, så den ikke er i original stand – eller hvis andre værksteder har udført en reparation, der er årsag til driftsstoppet.
Hvis du uberettiget tilkalder mobilitetsservice/vejhjælp, får du en regning på omkostningerne, svarende til det beløb vi bliver faktureret af vores leverandør.
For at benytte sig af vores loyalitetsbonus, er der en række betingelser der skal være opfyldt, som du kan læse om nedenfor:
Bonushæftet kan først bruges når det er fyldt, og først ved efterfølgende besøg på værkstedet
Loyalitetsbonus kan ikke kombineres med andre rabatter, og tilbud. Man kan derfor ikke gøre brug af sin loyalitetsbonus hvis der samtidig gøres brug af f.eks. FALCK-bonus, erhvervsrabat eller 110 % prismatch
Ved brug af andre rabatter optjenes der ikke loyalitetbonus i form af nye stempler
Der optjenes ikke loyalitetsbonus ved køb af dæk hvor vi har matchet prisen
Bortkomne bonuskort erstattes ikke
Stempler kan ikke optjenes eller gives med tilbagevirkende kraft
Ønsker man at gøre brug af sit fyldte bonuskort, skal det oplyses inden fakturaen afregnes. Der kan således ikke fratrækkes loyalitetsbonus fra en regning efter denne er faktureret.
Der kan kun fratrækkes ét bonuskort pr. faktura
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus. Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet.
Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at varen eller ydelsen, som du vil klage over, har kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen som udgangspunkt være mindst 720 kr. Beløbsgrænserne kan blive ændret. Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.
EU-Kommissionens online klageportal
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse odense@autohusetfyn.dk