Vilkår og betingelser - Autohusetfyn.dk

Kontakt

Få et tilbud

Book tid

Kontakt

Få et tilbud

Book tid

Vilkår og betingelser hos Autohuset Fyn

Generelle forretningsbetingelser

Er der betingelser gældende for enkeltprodukter eller ydelser, ses de under de enkelte afsnit på denne side.

Betalingsbetingelser

Betingelser for prismatch

Der er en række betingelser der skal være opfyldt før vi kan gå ind og prismatche op til 130% på et tilbud, dem kan du læse nedenfor.

Betingelser for gratis hente/bringe service

Gælder kun forsvarligt og lovmæssigt kørende biler.

Gælder IKKE bugsering af havareret køretøj.

Hente/bringe service skal bestilles ved tidsbestilling.

Bilen skal som udgangspunkt afleveres på samme adresse som vi afhenter den, medmindre andet oplyses ved tidsbestilling

Ved aflevering af afhentede køretøj bedes du være klar til afregning af faktura. Vi har mulighed for kortbetaling, Mobilepay samt bankoverførsel på afhentningstedet.

Køretøjet transporteres kun til et Autohuset Fyn værksted.

Køretøjet skal befinde sig på Fyn.

Betingelser for lånebil

Garantibestemmelser hos Autohuset Fyn

Omfattet af garantien

Omfattet af garantien

Betingelser for gratis mobilitetsservice

For at kunne benytte sig af vores mobilitetsservice, skal du være fast kunde hos os og overholde alle serviceeftersyn.

Overskrider du serviceintervallet, bortfalder din ret til gratis mobilitetsservice.

Finder vi fejl/defekter i løbet af et værkstedsbesøg der bør udbedres, skal disse også udbedres for at din mobilitetsservice er gældende.

Vores mobilitetsservice dækker Danmark. Uden for landets grænser dækker SOS International alle nødsituationer. Husk at forhøre dig via dit forsikringsselskab om de er en del af Rødt kort-ordningen, samt at medbringe kortet fra dit forsikringsselskab ved udlandsrejser.

Vores mobilitetsservice dækker ikke afhentning af bilen til planlagte eftersyn eller reparationer, eller hvis driftsstoppet er selvforskyldt. Det kan fx være, hvis der er sket ændringer på bilen eller motoren, så den ikke er i original stand – eller hvis andre værksteder har udført en reparation, der er årsag til driftsstoppet.

Hvis du uberettiget tilkalder mobilitetsservice/vejhjælp, får du en regning på omkostningerne, svarende til det beløb vi bliver faktureret af vores leverandør.

Betingelser for brug samt optjening af loyalitetsbonus

For at benytte sig af vores loyalitetsbonus, er der en række betingelser der skal være opfyldt, som du kan læse om nedenfor:
 

Bonushæftet kan først bruges når det er fyldt, og først ved efterfølgende besøg på værkstedet

Loyalitetsbonus kan ikke kombineres med andre rabatter, og tilbud. Man kan derfor ikke gøre brug af sin loyalitetsbonus hvis der samtidig gøres brug af f.eks. FALCK-bonus, erhvervsrabat eller 110 % prismatch

Ved brug af andre rabatter optjenes der ikke loyalitetbonus i form af nye stempler

Der optjenes ikke loyalitetsbonus ved køb af dæk hvor vi har matchet prisen

Bortkomne bonuskort erstattes ikke

Stempler kan ikke optjenes eller gives med tilbagevirkende kraft

Ønsker man at gøre brug af sit fyldte bonuskort, skal det oplyses inden fakturaen afregnes. Der kan således ikke fratrækkes loyalitetsbonus fra en regning efter denne er faktureret.

Der kan kun fratrækkes ét bonuskort pr. faktura

Scroll til toppen