Er der betingelser gældende for enkeltprodukter eller ydelser, ses de under de enkelte afsnit på denne side.
Der er en række betingelser der skal være opfyldt før vi kan gå ind og prismatche op til 130% på et tilbud, dem kan du læse nedenfor.
Gælder kun forsvarligt og lovmæssigt kørende biler.
Gælder IKKE bugsering af havareret køretøj.
Hente/bringe service skal bestilles ved tidsbestilling.
Bilen skal som udgangspunkt afleveres på samme adresse som vi afhenter den, medmindre andet oplyses ved tidsbestilling
Ved aflevering af afhentede køretøj bedes du være klar til afregning af faktura. Vi har mulighed for kortbetaling, Mobilepay samt bankoverførsel på afhentningstedet.
Køretøjet transporteres kun til et Autohuset Fyn værksted.
Køretøjet skal befinde sig på Fyn.
Overskrider du serviceintervallet, bortfalder din ret til gratis mobilitetsservice.
Finder vi fejl/defekter i løbet af et værkstedsbesøg der bør udbedres, skal disse også udbedres for at din mobilitetsservice er gældende.
Vores mobilitetsservice dækker Danmark. Uden for landets grænser dækker SOS International alle nødsituationer. Husk at forhøre dig via dit forsikringsselskab om de er en del af Rødt kort-ordningen, samt at medbringe kortet fra dit forsikringsselskab ved udlandsrejser.
Vores mobilitetsservice dækker ikke afhentning af bilen til planlagte eftersyn eller reparationer, eller hvis driftsstoppet er selvforskyldt. Det kan fx være, hvis der er sket ændringer på bilen eller motoren, så den ikke er i original stand – eller hvis andre værksteder har udført en reparation, der er årsag til driftsstoppet.
Hvis du uberettiget tilkalder mobilitetsservice/vejhjælp, får du en regning på omkostningerne, svarende til det beløb vi bliver faktureret af vores leverandør.
Bonushæftet kan først bruges når det er fyldt, og først ved efterfølgende besøg på værkstedet
Loyalitetsbonus kan ikke kombineres med andre rabatter, og tilbud. Man kan derfor ikke gøre brug af sin loyalitetsbonus hvis der samtidig gøres brug af f.eks. FALCK-bonus, erhvervsrabat eller 110 % prismatch
Ved brug af andre rabatter optjenes der ikke loyalitetbonus i form af nye stempler
Der optjenes ikke loyalitetsbonus ved køb af dæk hvor vi har matchet prisen
Bortkomne bonuskort erstattes ikke
Stempler kan ikke optjenes eller gives med tilbagevirkende kraft
Ønsker man at gøre brug af sit fyldte bonuskort, skal det oplyses inden fakturaen afregnes. Der kan således ikke fratrækkes loyalitetsbonus fra en regning efter denne er faktureret.
Der kan kun fratrækkes ét bonuskort pr. faktura